La meva relació amb Internet

Jo utilitzo l’Internet per enviar i rebre correus electrònics; per xatejar amb els amics; per buscar informació i imatges; per jugar a jocs on-line; per descarregar-me programes i per veure sèries i pel·lícules. L’utilitzo quan el necessito o quan el vull fer servir i puc. Els avantatges que em proporciona són que puc buscar informació i imatges de qualsevol tema sense haver de consultar als llibres; que puc passar fotos als amics sense necessitat de treure-les en paper; que puc veure sèries i pel·lícules en els moments que vulgui i que puc jugar a alguns jocs que m’agraden sense necessitat de comprar-me’ls. Crec que l’Internet no m’ha fet canviar gaire els meus hàbits diaris. En el meu temps lliure jugo menys temps als jocs de taula i a saltar la corda perquè també dedico una part a jugar a jocs on-line i a veure sèries i pel·lícules que estan penjades a Internet. Si no tingués Internet buscaria la major part de l’informació  i imatges als llibres i a les enciclopèdies.


Deixa un comentari

