Indiana Jones, el millor aventurer

Quan era petita i encara no havia vist Indiana Jones, els meus pares me’n parlaven. Jo no en volia sentir ni parlar perquè em pensava que les películes d’Indiana Jones anaven d’indis i les películes d’indis no m’agradaven. Fins que fa quatre anys vaig veure les primeres tres películes i em van agradar molt. No tenien res relacionat amb els indis. Sinó que parlaven d’un gran aventurer i arqueòleg que va trobar l’Arca de l’Aliança, va entrar a un temple subterrani i va descobrir on es trobava el Sant Graal. Fa dos anys va sortir la última película d’aquesta saga, que també era molt divertida i interessant i anava del descobriment d’una calavera de cristall que semblava ser d’origen extraterrestre. Us recomano que veieu aquestes quatre películes i us asseguro que si les veieu disfrutareu molt i riureu cada dos per tres.

1 Comentari (+add yours?)

  1. ntb1052
    nov 18, 2010 @ 20:36:21

    Que xulo,es la foto del aventurer.A mi Indiana Jones m’agrada.
    Es britat la calabera de cristall es molt xula i terroriffiicccaaa.
    Deu,wapa.

    Respon

Deixa un comentari

